ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

η γιορτη των μητερων!

το να εισαι μαμα...δεν το καταλαβαινεις τελικα μεχρι να ερθουν και καποια δυσκολα..γιατι ωραια οταν ειναι ενα μωρακι να το καθαριζεις , να το ταιζεις και να το πας βολτα...οταν ομως ο γιος μας εκανε μια μερα σχεδον 40 πυρετο...ηταν αδυναμος στην αγκαλια μου και βογγουσε..εστω και για μια μερα...δεν κοιμασαι ολη νυχτα και υπαρχεις διπλα του για να υπαρχει και να ειναι καλα...εκει ενιωσα εγω οτι ειμαι μαμα του περισσοτερο απο καθε αλλη μερα μεσα σε 9 μηνες.

Σημερα ειναι 9 μηνων και 4 ημερων...οσο ηταν και στην κοιλια της μαμας του..σημερα γιορταζουμε και λιγοι μας ειπαν "χρονια πολλα"..αλλα οχι και κανενας..οποτε κατι ειναι κι αυτο. Στις 27 Μαιου εχουμε την βαφτιση του την οποια αποφασισουμε να κανουμε σαν να ειναι παρτυ μας...και στην ουσια σαν να ειναι ο γαμος μας...οποιος ξερει ξερει!

Ακομα κι ο παπας που βρηκαμε, πολυ απλα του ειπαμε δεν υπαρχει μπαμπας ειναι δοτης, και αυτος-πολυ cool- νεος, μοντερνος, καμμια σχεση με τους παπαδες που γνωριζουμε μας εκανε να νιωσουμε πολυ τυχερες που τον ειχαμε βρει. Ειναι αυτο που ελεγα και παλια..οταν ειναι και θες κατι πολυ τοτε οι ανθρωποι που πρεπει να μαζευτουν γυρω σου για να συνβει αυτο το κατι θα βρεθουν ως δια μαγειας!

Αγαπω την παραξενη αυτη οικογενειουλα μου...που για μενα μονο παραξενη δεν ειναι. Αγαπω αυτο που εχουμε και αυτο που με μαχη θα φτιαξουμε για να ανοιξουμε στην ουσια τον δρομο και για αλλες μελλοντικες μαμαδες που θελουν να μεγαλωσουν ενα παιδι με την συντροφο τους.

Ειναι κριμα να ζουμε τοσο για τους αλλους που τελικα ποτε να μην εχουμε κανει τα ονειρα μας πραγαμτικοτητα. Ετσι δεν ζουμε αλλα προσποιουμαστε οτι ειμαστε αυτο που θελουν...
Μια ζωη την εχω και τη θελω με το γιο μου και τη γυναικα μου. ΤΕΛΟΣ

πηγή:  http://lesbianmothersgreece.blogspot.gr/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=5