ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Συμβουλές για το σεξ, σε νέες ερωμένες

Συμβουλές σε ερωμένες για το σεξ την πρώτη φορά

Της Kathy Belge, About.com Guide

"Είμαι στην πρώτη σχέση του ίδιου φύλου με μια γυναίκα με την οποία είμαι απόλυτα ερωτευμένη. Είμαστε και οι δύο ετεροφυλόφιλες. Όταν τα πράγματα πρωτοξεκίνησαν, ήμουν πολύ ντροπαλή και προχωρούσα πολύ αργά και δεν έκανα πολύ θόρυβο. Από τότε, έχω χαλαρώσει και τώρα όσο περισσότερα πράγματα κάνουμε, τόσο πιο άγρια και πιο δυνατά λειτουργώ και της αρέσει να είμαι έτσι.

Το πρόβλημα είναι πως αισθάνομαι ότι δεν την ευχαριστώ τόσο πολύ, όσο αυτή εμένα. Μπορώ να την φέρω σε οργασμό, αλλά μόνο με την εκτέλεση στοματικού έρωτα, ή με τρίψιμο. Μου αρέσει πολύ να κατεβαίνω σε αυτήν, αλλά φοβάμαι ότι θα γίνει βαρετό μετά από λίγο, αφού αυτοί είναι οι δύο τρόποι με τους οποίους την προσεγγίζω, μισεί τη διείσδυση και δεν ερεθίζεται σε μεγάλο βαθμό, από την περιοχή του στήθους. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω για να ευχαριστήσω τη σύντροφό μου; Την έχω ρωτήσει, αλλά είναι ντροπαλή και δε μου λέει τι να κάνω.

Νέα στον έρωτα"

Αγαπητή νέα στον έρωτα:

Πρώτα απ 'όλα, ο μόνος τρόπος που πρόκειται να πετύχει αυτό είναι εάν έχετε καλή επικοινωνία. Ναι, το να μιλάμε για το σεξ είναι δύσκολο. Δεν είναι κάτι που διδαχτήκαμε πώς να το κάνουμε. Στην πραγματικότητα, εμείς οι γυναίκες, έχουμε μάθει να μη μιλάμε γι 'αυτό. Είναι δύσκολο να αλλάξουμε.

Λοιπόν, πώς να μιλήσετε για το σεξ, όταν δεν γνωρίζετε καν από πού να αρχίσετε; Ένα καλό ξεκίνημα είναι να πάρετε ένα βιβλίο σχετικά με το λεσβιακό σεξ. Σε αυτό θα βρείτε διάφορες πληροφορίες σχετικά με τον οργασμό, ερωτικά παιχνίδια, την ανθρώπινη σεξουαλική ανταπόκριση, την ανατομία και το ασφαλές σεξ. Αν είστε περισσότερο οπτικοί τύποι, μπορείτε να αναζητήσετε κάποιον οδηγό για λεσβιακό σεξ για να δείτε φωτογραφίες με διαφορετικές σεξουαλικές στάσεις. Μπορείτε να τον κοιτάξετε μαζί και να δείτε τι προκαλεί το ενδιαφέρον σας.

Δεν έχει σημασία από πού να ξεκινήσετε, απλά να αρχίσετε να μιλάτε πριν τα πράγματα γίνουν βαρετά. Εδώ είναι μερικές περισσότερες προτάσεις:

Τρόποι για να διατηρήσετε το σεξουαλικό ενδιαφέρον

Πάρτε μαζί σας στην κρεβατοκάμαρα αισθησιακά φαγητά

Δοκιμάστε τη συνεύρεση σε διαφορετικά σημεία, στη φύση, στην κουζίνα, στο μπάνιο.

Κρατήστε το ρομαντισμό ζωντανό με μουσική, κεριά, πέταλα από λουλούδια στο κρεβάτι

Φλέρταρε μαζί της όλη τη νύχτα, ψιθύριζε στο αυτί της για όλα τα πράγματα που πρόκειται να της κάνεις αργότερα. Αυτή θα ερεθιστεί τόσο, ώστε τη στιγμή που θα φτάσετε στο υπνοδωμάτιο, θα ξεσπάσει.

Μην εστιάζεις μόνο στον οργασμό. Υπάρχουν και πολλά άλλα στο σεξ, εκτός από την κορύφωση. Αφιέρωσε χρόνο σε όλο το σώμα της. Δες πόσο μπορείτε να αντέξετε, μέχρι τον οργασμό.

Δοκίμασε διάφορα παιχνίδια, όπως τα ντίλντο και τους δονητές. Τα ερωτικά παιχνίδια μπορούν να μετατρέψουν μια βαρετή βραδιά, σε διασκεδαστική.

Μην αφήσεις την ανασφάλειά σου να μπει στη μέση. Φαντάσου την εικόνα πώς να την χαλαρώσεις και μετά να την ερεθίζεις πάρα πολύ, αν ένα βράδυ πάρεις εσύ τον έλεγχο της κατάστασης.

Μην ακολουθείς προβλέψιμες πατέντες. Εγώ σε αγγίζω εδώ, εσύ με αγγίζεις εκεί, σου κάνω, μου κάνεις, όλα αυτά γρήγορα γίνονται βαρετά. Πρόσθεσε ποικιλία, ταρακούνησε την κατάσταση.

Το σεξ είναι ένας δρόμος διπλής κατεύθυνσης. Είναι το να δίνεις και να παίρνεις, επικοινωνία και από κοινού συμμετοχή. Μια επιτυχημένη σεξουαλική ζωή απαιτεί ότι και οι δύο προσπαθείτε.

Κυρίως, δεσμεύσου να έχεις μια καλή σεξουαλική ζωή. Δεσμεύσου να μαθαίνεις νέα πράγματα, να δοκιμάζεις νέα πράγματα και να συζητάς αυτά που κάνεις και αυτά που δε σου αρέσουν. Να είσαι τολμηρή!

Πηγή: http://lesbianlife.about.com/od/lesbiansex/qt/NewLovers.htm