ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Ζώντας Ανάμεσα σε Δύο Κόσμους - Βιωματικό Σεμινάριο

Έλα να εξερευνήσουμε, μέσα από βιωματικές ασκήσεις, την διαδικασία του coming out, να ανακαλύψουμε πόσο απαραίτητο είναι και γιατί, καθώς και να μάθουμε νέες δεξιότητες που θα μας βοηθήσουν στην καθημερινότητά μας

ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ : ΕΥΑ ΣΠΙΝΟΥ (ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ-GAY AFFIRMATIVE THERAPIST)

«Αν το πω στους γονείς μου, θα πάθουν έμφραγμα!»
«Αν το μάθουν στην δουλειά μου, θα με διώξουν»
«Αν πω στον κολλητό μου ότι είμαι gay , δεν θα μου ξαναμιλήσει»
«Αν πω στην Μαρία ότι είμαι λεσβία, θα φοβάται μήπως της την “πέσω”»
«Αν πω στους στρέιτ φίλους μου ότι είμαι αμφισεξουαλική, θα μου πουν ότι είμαι λεσβία και ότι τους κοροϊδεύω, ενώ οι γκέι φίλοι μου θα μου πουν ότι είναι καιρός να αποφασίσω τι είμαι τελικά: λεσβία ή στρέιτ;»
Αν κι εσένα σε έχουν απασχολήσει κάποια από τα παραπάνω, τότε έλα να εξερευνήσουμε, μέσα από βιωματικές ασκήσεις, την διαδικασία του coming out, να ανακαλύψουμε πόσο απαραίτητο είναι και γιατί, καθώς και να μάθουμε νέες δεξιότητες που θα μας βοηθήσουν στην καθημερινότητά μας.
Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής:Σάββατο 27 Νοεμβρίου, 15.00-21.00 και Κυριακή 28 Νοεμβρίου, 11.00-19.00
Τόπος διεξαγωγής:Διώνειο Θεραπευτικό Κέντρο, Παρορίτη 2-4, Άνω Πατήσια (έναντι σταθμού ΗΣΑΠ)
Περιορισμένες θέσεις.Για κατοχύρωση της θέσης ή πληροφορίες καλέστε στο 2102911040 – 6977839037
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα http://www.evaspinou.com/

Η Εύα Σπίνου είναι Ψυχολόγος-Gay Affirmative Therapist, ειδικευόμενη στην Σωματοδυναμική ψυχοθεραπεία. Έχει δημιουργήσει και διδάσκει το σεμινάριο «Εισαγωγή στην Υποστηρικτική Ψυχοθεραπεία για Gay, Λεσβίες και Αμφισεξουαλικούς», το οποίο απευθύνεται κυρίως σε ψυχολόγους, ψυχιάτρους και ψυχοθεραπευτές και το σεμινάριο «Ζώντας Ανάμεσα σε Δύο Κόσμους», το οποίο είναι βιωματικό και απευθύνεται αποκλειστικά σε Λεσβίες, Gay και Αμφισεξουαλικούς/ές.

πηγή: http://lesbian.gr/scene.php?t=hfb&id=34