ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Φώτης Σεργουλόπουλος: Μιλάει ανοιχτά για τις ερωτικές του προτιμήσεις

Η 41χρονη παρουσιάστρια σχολιάζοντας τη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο 47χρονος παρουσιαστής στο "Βράδυ" είπε: «Από τον Κωστόπουλο ρωτήθηκες για τις προσωπικές σου επιλογές. Βγήκες και είπες ότι είσαι gay», για να πάρει την χιουμοριστική απάντηση: «Ναι, λες και δεν το είχε υποπτευθεί κανένας, πέσατε από τα σύννεφα όλοι!».

«Ο κάθε άνθρωπος έχει τον τρόπο που να εκφράζεται. Δεν θα μου πει κανένας πώς και πότε θα πω κάτι, από την στιγμή που ρωτήθηκα» πρόσθεσε, ενώ στη συνέχεια σημείωσε την υποκριτική συμπεριφορά μέρους της κοινωνίας: «Είναι υπόθεση του καθενός για το τι θα πει. Ή δέχεσαι έναν άνθρωπο ή δεν τον δέχεσαι. Εσένα αν σε δούμε στο δρόμο χεράκι- χεράκι με τον Ευαγγελάτο δεν θα σου πει κανένας τίποτα, γιατί είσαι η Τατιάνα. Αν με δείτε με τον σύντροφό μου να περιπατάω στον δρόμο το λιγότερο που θα κάνετε είναι να με σκοτώσετε κι αυτό είναι η υποκρισία της κοινωνίας και της τηλεόρασης. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι μόνο για να βγαίνουν στις επιθεωρήσεις και να τους φωνάζεις "φτερά!". Το πιο ρατσιστικό που μπορεί να κάνει μια κοινωνία είναι να μην αφήνει τον άνθρωπο να εκφράζει την αγάπη του. Είμαι μέλος της κοινωνίας, πληρώνω τους φόρους μου, εργάζομαι για την κοινωνία, έχω απαιτήσεις από την κοινωνία, έχω και δικαιώματα».

Η 41χρονη παρουσιάστρια συγκινημένη σηκώθηκε από τη θέση της και τον αγκάλιασε λέγοντάς του: «Σ' αγαπάω», ενώ στην συνέχεια τον φίλησε। «Αισθάνομαι ότι σε αντιπαθούν χωρίς λόγο», συμπλήρωσε ο 47χρονος παρουσιαστής. «Έχω το δικαίωμα τον σύντροφό μου να τον κλάψω σαν συγγενής πρώτου βαθμού αν πεθάνει και αυτό δεν είναι χυδαίο. Λένε κάποιοι "δεν έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, αρκεί να μην προκαλούν". Πείτε μου τι σημαίνει προκαλώ; Είναι σα να λέτε "εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους μαύρους αρκεί να μην φαίνονται". Ε, ο μαύρος δεν θα γίνει άσπρος!».

πηγή: yupi