ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

«Είµαι γκέι και δεν το κρύβω» - Στέφανος



den_to_kryvo_1

«Φοβάµαι αν κάποιος από τους "Αγανακτισµένους" γιουχάρει»

Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ των νέων γκέι της Αθήνας. Ετσι µου είχαν πει. Από τους πρωτεργάτες της ColorYouth (η LGBTQ – Lesbian Gay Βi Trans Queer - κοινότητα νέων Αθήνας). Η µοβ τσάντατου είναι από το περυσινό Athens Pride. «Είµαστε παντού». Πριν αρχίσει να µιλάει, βγάζει ένα θερµόµε καφέ και πίνει δυο γουλιές. Τα τελευταία βράδια ξενυχτάει στο Σύνταγµα προσπαθώνταςνα πείσει τους «Αγανακτισµένους» ότι η καθιερωµένη παρέλαση του Σαββάτου δεν θα πρέπει να εµποδιστεί να περάσει από το Σύνταγµα.

Ησουν πολύ θρησκευόµενος πιτσιρικάς, έχω µάθει;

Ναι, στο Γυµνάσιο ήµουν παπαδάκι. Κατηχητικό και εξοµολόγηση. Μετά ένας διάκος µού πρότεινε να πάω εσώκλειστος στη Ριζάρειο, στο Χαλάνδρι. Μου άρεσε η ιδέα αλλά εκεί ήταν σα να ζεις σεµοναστήρι. Φοράµε ράσα κ.τ.λ.

Υποτίθεται ότι εκεί πας για να γίνεις παπάς;

Στην είσοδο γράφει: «Οσοι θέλουν ναφοιτήσουν σ' αυτή τη Σχολή να είναι αποφασισµένοι να ενδυθούν της ιεροσύνης το ένδυµα». Στην καθαρεύουσα το λέει προφανώς. Ανατρίχιασα όταντο διάβασα.

Γυναίκες;

Οχι, δεν έχει γυναίκες,ούτε καθηγήτριες. Μόνο οι καθαρίστριες, ήταν γυναίκες.

Ενα δράµα µού ακούγεται.

Είχα όµωςκαι καλέςαναµνήσεις από αυτή τη Σχολή.

Οπως;

Το boarding school... ∆ηλαδή το να ζεις µε άλλα εξήντα 15χρονα και να το σκάτε το βράδυ να πάτε να δείτε σινεµά είναι µια πολύ ωραία εµπειρία.

Οι γονείς σου ήταν και αυτοί της εκκλησίας;

Η µητέρα µου αρρώστησε από καρκίνο όταν ήµουν 2 ετών και απότότε στράφηκε στην εκκλησία. Στα νιάτα της δεν ήταν καθόλου θρήσκα. Είχε ταξιδέψει σεόλο τον κόσµο, είχε ζήσει στο Ρίο ντε Ζανέιρο, στο Σαντιάγκο, στη Ρώµη, είχε κάνει 4 γάµους.

Και ανοιχτόµυαλη;

Σε όλα εκτός από τους οµοφυλόφιλους. Μιλούσε για υγιεινή διατροφή όταν στην Ελλάδα ακόµα δεν ξέραµε ούτε το µαύρο ψωµί αλλά απέναντι στους γκέικαι τις λεσβίες είχε µια προκατάληψη απίστευτη. Ελεγε ότι όλοι οι οµοφυλόφιλοι είναι άρρωστοι άνθρωποι και παιδεραστές.

Ο πατέρας;

Χωρίσανε όταν ήµουν 4 ετών και δεν είχαµε επαφή.Εξακολουθώ να µην έχω συχνή επαφή.

Και µετά τη Ριζάρειο;

Μπαίνω πρώτος στη Θεολογία αλλά φρικάρω. Συνειδητοποιώ ότι αυτά που µας είχαν πει, ότι ο δαίµων προσπαθεί να σε βάλει σε πειρασµό, ότι ο σκοπόςµας είναιν' αγιάσουµε, δενείχαν σχέσηµε τη πραγµατική ζωή. ∆ενέβλεπα δαίµονες παντού, όπως µου έλεγαν. Η ζωήήταν ωραία.

Και εγκαταλείπεις τη Θεολογία;

Βέβαια,ξενέρωσα. Το συζήτησα µε την αδερφή µου,που είναι βιολόγος στην Κοπεγχάγη, και µου λέει «άλλαξε πανεπιστήµιο, εγώ θα σε στηρίξω». Και µπήκα στο Φυσικό.

Πότε αντιλήφθηκες ότι είσαι γκέι;

Ηξερα ότι µου άρεσαν τ' αγόρια από τα 12, αλλά πίστευα ότι είναι µια αρρώστια. Ελεγα «τα άλλα αγόρια έχουνκαταφέρει ναγουστάρουν γκόµενες κι εγώ θατα καταφέρω όταν µεγαλώσω».Το έλεγα στα 13, το έλεγα στα 15.

Σχέσεις µε κορίτσια είχες;

Στα 19 µου όταν έµενα στη φοιτητική εστία, γνώρισα µιακοπέλα και την αγάπησα πολύ. Ηµασταν ενάµιση χρόνο µαζί.

Σεξ;

Τα πάντα, κάθε µέρα, δυο τρεις φορές. Στη Ριζάρειο,είχα δαιµονοποιήσει τη σάρκα, την επιθυµία, τηνηδονή. Ηταν το πρώτο άτοµο πουφίλησα. Παράλληλα στο πίσω µέρος του κεφαλιού µου έλεγα ότι γιατρεύτηκα τώρα,δεν είµαιοµοφυλόφιλος,εφόσον γουστάρω τη Ναταλί.

Και πώς τελειώνει ο έρωτας µε τη Ναταλί;

Αρχισα να έχω πρόβληµα. Θυµάµαι µια µέρα που φασωνόµασταν,στο σκοτάδι, και µου έρχονταν στο µυαλό αντρικά σώµατα. Είχα φρικάρειγιατί ένιωθαότι την πρόδιδα. Ηθελα να την κάνω την πιο ευτυχισµένη γυναίκα στον κόσµο και δεν µπορούσα. Ε, κάποιαστιγµή τήςείπα «πρέπεινα χωρίσουµε γιατί µ' αρέσουν τ' αγόρια». Ηταν σαν να έφευγε ένα βάρος που κουβαλούσα στην πλάτη µου από τα 12 µου.

Πότε κάνεις σχέση;

Με αγόρι; Ενα χρόνο αφού χωρίσαµε µε την κοπέλα µου. Αφού το δικαιολόγησα πλέον στο µυαλό µου. ∆ηλαδήαπό πού την κόλλησα αν είναι αρρώστια; Μεγάλωσα σ' ένα χωριό που οι πάντες, µέχρι και οι κατσίκες ήτανστρέιτ, εγώ πούέµαθα ναγουστάρω αγόρια;

Οταν λες σχέση µε ένα αγόρι, τι εννοείς. Τι είχες ανάγκη κυρίως, το σεξ;

Είχα ερωτευθεί, όχιαπλά να θέλω νακάνω σεξ σε µια τουαλέτα, όπωςπιστεύει η κοινωνία, αλλάνα ξυπνάω τοπρωί να τον βλέπω και να δακρύζω ή να πηγαίνουµε διακοπές µαζίκαι να είµαι στον έβδοµο ουρανό. Τρεις µήνες µετά χωρίσαµε βέβαια... Τώρα;

Τώρα είµαι µ' ένα παιδί από την Ισπανία που έχει έρθει µε ERASMUS στην Αθήνα.

Εφήµερες σχέσεις;

Τώρα όχι. Αλλά γενικότερα έχω κάνει πολλές εφήµερες σχέσεις, δηλαδή από κει που το σεξ ήταν κάτι το τελείως απαγορευµένο, τώρα είναι απλά µια διαδικασία κοινωνικοποίησης, για να το πω κι έτσι.

Η παρέλαση φέτος θα γίνει κανονικά;

Ναι στις6 µ.µ. ηώρα. Απότην Κλαυθµώνος, Φιλελλήνων, Αµαλίας, Πανεπιστηµίου, Σταδίουµε δύο άρµατα. Στο ένα άρµα θα έχουµε µια χορωδία από το Λονδίνο και στο δεύτερο άρµα θα έχουµε τους Μπατάλα, µιαµπάντα κρουστών µεσάµπα ρυθµούς... Και όλα αυτά µε την αιγίδα του ∆ήµου Αθηναίων.Ο κ. Καµίνης έδωσε επιτέλους την αιγίδα στο Φεστιβάλ.

Με τους «Αγανακτισµένους» τα έχετε βρει;

∆εν ξέρω να σου πωτην αλήθειατι θα γίνει. ∆εν θα κάνουµε πάντως πίσω. ∆ηλαδή πόσο δεύτερης κατηγορίας πολίτεςείµαστε που δενµπορούµε ναπεράσουµε από τη Βουλή; Το µόνο που φοβάµαι είναι ότι αν κάποιος από τους «Αγανακτισµένους» γιουχάρει - διότι είναιένα µεικτόπλήθος, δεν έχουν σαφή ιδεολογία – κάποιοι από εµάς δεν θα τοανεχθούν. Καιθα είµαστε 5.000 άτοµα αν όχι παραπάνω.

∆εν είναι και πολλοί πάντως αν σκεφτείς ότι µιλάµε για µια πόλη 3-4 εκατοµµυρίων.

Ναι, γιατί κάποιοι σου λένε εγώ είµαι σοβαρός γκέι µε κοστούµι και δεν πάω στο Pride που έχειαυτές µετα φτερά.Τα φτεράτα φοράνε 20 - 30 άτοµα. Και µπράβο τους βέβαια. Και ένας φίλος µου είχε κατεβεί γοργόνα πέρσι µε γένια κόκκινα.

Τι θα σε έκανε ευτυχισµένο;

Να µπορώνα περπατάω χέρι -χέρι µετο αγόρι µουστον δρόµοκαι να µη φωνάζει ο άλλος«γκέι -γκέι, ουξ!». Μουέχει τύχει στο πανεπιστήµιονα µοιράζωφυλλάδια για το Pride και να έρθει ο «αριστερός» και να µουλέει ότι είµαι παρενέργεια του καπιταλισµού.

Πηγή: τα Νέα