ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Το HIV στη ζωή μου...

Είμαι 27 χρονών, γκέι και είμαι οροθετικός (για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει, είμαι φορέας του ιού HIV).
Σιγά σιγά θα σας αποκαλύψω πώς ήταν η ζωή μου πρίν και κατά την διάρκεια του ιού έως και σήμερα.
Πιστεύω ότι θα σας ενδιέφερε να μάθετε πώς ζει ένας οροθετικός σήμερα στην Ελλάδα.
Είναι τόσα πολλά που ο κόσμος δεν ξέρει για το HIV και ειδικά για τους οροθετικούς.
Σιγά σιγά πολλές απορίες θα σας λύνονται και πολλές νέες θα δημιουργούνται.
Ελπίζω το blog μου να το διαβάσουν όσοι όντως ενδιαφέρονται να μάθουν.
Και για το τέλος για σήμερα, ΠΑΝΤΑ προφυλακτικό (ξέρω ότι είναι αρκετά γνωστό αλλά πιστέψτε με πολλοί λίγοι το χρησιμοποιούν), το προφυλακτικό αρκεί για να σας γλυτώσει από πολλά σεξουαλικά νοσήματα (συμπεριλαμβανομένου και του HIV).

Πολύ πλούσιο σε συναισθήματα και σκέψεις το παραπάνω blog, από κάποιο ονειροπόλο νέο που θα μπορούσε να ήταν κάποιος από εμάς...