ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Η αποκάλυψη στον εαυτό μας....


Ορισμός: Υπάρχει η διαδικασία ανακάλυψης της προσωπικής μας ταυτότητας και της έκφρασης του φύλου.
Η στιγμή της ανακάλυψης για εμένα.
Ήταν η ημέρα της μητέρας πριν από μερικά χρόνια και επειδή η μητέρα μου ζει σε άλλη πολιτεία, της τηλεφώνησα για να της ευχηθώ χρόνια πολλά.
Η κατάσταση μεταξύ μας ήταν τεταμένη για κάποιους μήνες, επειδή κατά βάθος είχε ένα προαίσθημα πως γίνονταν αλλαγές σε εμένα και ήταν μεγάλες.
Πάντα γνώριζα στο βάθος ποια ήμουν...
Πέρασα τη ζωή μου, συμπεριλαμβανομένων, της παιδικής ηλικίας, των εφηβικών χρόνων και της πρώιμης ενηλικίωσης, γνωρίζοντας πως με κάποιον τρόπο ήμουν 'διαφορετική' και ένιωθα μια έλξη για το ίδιο φύλο. Ήξερα πως σε κάποιο σημείο της ζωής μου πιθανότατα θα έβγαινα με κάποιο κορίτσι, αλλά το να κάνω σχέση με γυναίκα, το είχα αποκλείσει!
Συνέβη μια συνάντηση που μου άλλαξε τη ζωή..
Γνώρισα ένα κορίτσι με το οποίο δούλευα μαζί και αρχίσαμε να κάνουμε παρέα. Μου άρεσε ειλικρινά. Ήξερα πως αυτό επρόκειτο να εξελιχθεί σε πρόβλημα, όπως και έγινε. Ήταν δύσκολο για εμένα να αποδεχθώ το γεγονός πως μπορεί να κατέληγα να έχω κάποια σχέση με γυναίκα! Όχι επειδή δεν ήθελα να δοκιμάζω καινούρια πράγματα, αλλά γιατί γνώριζα πως αν έκανα αυτό το βήμα, να φερθώ δηλαδή όπως πραγματικά ένιωθα, δε θα υπήρχε επιστροφή. Πάλεψα με αυτό το συναίσθημα για μήνες, σκεφτόμουν τους φίλους, την οικογένειά μου, το τι θα σκέφτονταν οι άλλοι.. Είχα αισθήματα αλλά δεν ήξερα τι να κάνω. Είμαι νια δυνατή γυναίκα και έχω περάσει πολλά στη ζωή μου.
Γιατί αυτό θα ήταν κάτι διαφορετικό;
Τελικά έφτασα στο συμπέρασμα ότι δεν ήθελα να έχω σχέσεις με το αντίθετο φύλο και ότι θα ζούσα τη ζωή μου όπως ακριβώς ένιωθα ότι θέλω να την ζήσω, με τον τρόπο που ήταν να γίνουν τα πράγματα. Θα ζούσα τη ζωή μου σα λεσβία.
Τελικά αποκαλύφθηκα στον εαυτό μου.
Είμαστε πιο εξοικειωμένες με την αποκάλυψη στους άλλους. Όταν δηλαδή ένας gay ή μια λεσβία ξεκινά να λέει στους φίλους και την οικογένεια για τη σεξουαλική ταυτότητα και τις προτιμήσεις του. Για να γίνει όμως αυτή η διαδικασία πρέπει να προηγηθεί η ανακάλυψη του εαυτού πρώτα.
Η αυτοαποκάλυψη είναι μια σταδιακή διαδικασία. Δεν είναι κάτι που θα συμβεί κάποια στιγμή και θα ξέρεις αυτόματα πώς θέλεις να ζήσεις. Δε λειτουργεί έτσι. Η αυτοαποκάλυψη είναι κομμάτι της αυτογνωσίας, να μάθεις τον εαυτό σου, κάτι που μπορεί να χρειαστεί κάμποσο καιρό.
Σύμφωνα με το ιατρικό site WebMD, "Συνήθως υπάρχει μια περίοδος περίπου δύο χρόνων, κατά την οποία πολλοί νέοι και νέες αυτρποσδιορίζονται σα μη ετεροφυλόφιλοι, αλλά προτιμούν να κρατήσουν αυτήν την πληροφορία για τον εαυτό τους".
Καθώς περνούσα τη διαδικασία της αυτοανακάλυψης, λίγο πολύ σε όλη τη διάρκεια της ζωής μου, όπως και άλλοι άνθρωποι, συνειδητοποίησα πως με ελκύει το ίδιο φύλο. Ένα άλλο άτομο μπορεί να έρθει και να μπει στη ζωή μας αργότερα (στο λύκειο, στο πανεπιστήμιο, ή στη μέση ηλικία).
Όλα εξαρτώνται από έναν αριθμό παραγόντων, όπως η οικογένεια, το περιβάλλον και ο βαθμός της προσωπικής αποδοχής για το ποιοι είμαστε σαν άνθρωποι.
1. Να γνωρίζεις ότι είσαι λεσβία.
Σε αρκετές περιπτώσεις, οι άνθρωποι μπερδεύονται όσον αφορά τη σεξουαλικότητά τους, όταν δεν είναι 100% ετεροφυλόφιλοι. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία, στο σεξουαλικό προσανατολισμό. Δεν υπάρχει κανένας γραπτός κανόνας, που να μας κατατάσσει σε κάποια κατηγορία. Ίσως σου αρέσουν και τα δύο φύλα και είσαι αμφιφυλόφιλη. Είναι σημαντικό να μη βάζεις ταμπέλες στον εαυτό σου και να μην αφήνεις ούτε τους άλλους να το κάνουν, εκτός αν αισθάνεσαι καλά με αυτό.
Αν αισθάνεσαι πως δεν ανήκεις πουθενά, επειδή δεν είσαι σαν τους υπολοίπους, αυτό είναι εντάξει. Ζήσε τη ζωή σου και να είσαι ο εαυτός σου. Το να αποδεχτείς τον εαυτό σου για εσένα, είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του ταξιδιού.
2. Θυμήσου, το θέμα αυτό δεν είναι μια επιλογή.
Υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω, οι οποίοι πιστεύουν πως το να είσαι λεσβία είναι επιλογή. Να είσαι σίγουρη πως αυτό δεν είναι μόνο μια επιλογή για εσένα, αρκεί να καταλάβεις πως το να είσαι λεσβία σε αρκετά μέρη του κόσμου, είναι μια επικίνδυνη επιλογή.
Αν λοιπόν αυτό δεν είναι μια επιλογή για εσένα, θυμήσου, δεν επέλεξες να σε ελκύει το ίδιο φύλο. Αυτό ίσως χρειαστεί να το εξηγήσεις στους ετεροφυλόφιλους φίλους σου και στην οικογένειά σου, ορισμένες φορές. Μερικές φορές είναι δύσκολο να τους κάνεις να καταλάβουν και κάποιες άλλες, όχι. Προσπάθησε να τους κάνεις να αντιμετωπίσουν τη σεξουαλική σου προτίμηση με τον ίδιο τρόπο που βλέπουν το χρώμα των ματιών σου - είναι κάτι με το οποίο γεννήθηκες και δεν το διάλεξες.
3. Να αναπτύξεις και να έχεις προσωπικότητα.
Αν ο τρόπος που σου αρέσει να κάνεις κάτι, δε θεωρείται 'κανονικός' ή 'δημοφιλής', ό,τι κι αν είναι, υποστήριξέ το καλά! Να είσαι παρήφανη για αυτόν. Αυτό σε κάνει να ξεχωρίζεις από όλους τους άλλους. Να προσπαθείς κάθε ημέρα, να είσαι ο καλύτερος εαυτός σου και να υπενθυμίζεις σε εσένα τα προτερήματα που έχεις. Αυτά σε κάνουν μοναδική.
4. Χρειάζεται να αποδεχτείς τον εαυτό σου.
Για να σε αποδεχτούν οι άλλοι άνθρωποι, πρέπει εσύ να αποδεχτείς τον εαυτό σου. Αν δεν αισθάνεσαι άνετα με το ποια είσαι και με το σεξουαλικό σου προσανατολισμό, αυτό θα δείχνει πως δεν πιστεύεις σε εσένα. Κάτι τέτοιο γίνεται φανερό στους άλλους και θα το κάνει δύσκολο για αυτούς να σε αποδεχτούν, επειδή θα τους κάνεις επίσης να μη νιώθουν άνετα. Έχεις το δικαίωμα να ερωτευθείς οποιονδήποτε διαλέξεις. Δεν είναι κανενός άλλου θέμα ή δικαίωμα να σου πει κάτι διαφορετικό.
5. Να ξέρεις πως δεν είσαι μόνη σου.
Υπάρχουν πολλές γυναίκες που είναι λεσβίες εκεί έξω, είτε το γνωρίζεις, είτε όχι. Ψάξε για οργανώσεις, ομάδες υποστήριξης, συμβουλευτική. Επίσης, να μιλάς στους φίλους και την οικογένειά σου, αν αισθάνεσαι καλά να συζητάς με αυτούς τα συναισθήματά σου. Μην ξεχνάς, θα πρέπει να κάνεις και μερικούς νέους φίλους και αυτό θα δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο υποστήριξης και ενθάρρυνσης από ανθρώπους γύρω σου.
Η διαδικασία της αποκάλυψης στον εαυτό μας, είναι εξίσου σημαντική όσο και η αποκάλυψη στους άλλους. Μην ανησυχείς για το τι σκέφτονται οι άλλοι άνθρωποι. Αυτό που έχει σημασία είναι να παραμείνεις ειλικρινής στον εαυτό σου, αλλά φρόντισε να νοιάζεσαι για αυτούς. Δεν εννοώ να υπηρετείς τα αισθήματά τους, αλλά τα πράγματα χρειάζονται χρόνο και δεν προσαρμόζονται όλοι με τον ίδιο ρυθμό. Ίσως χρειαστεί να τους δώσεις χρόνο και να είσαι υπομονετική, αλλιώς μακροπρόθεσμα θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως θα χρειαστεί να ζήσεις χωρίς αυτούς.
M.J.
Πηγές:http://www.somethinglesbian.com/coming-in-part1/
http://www.somethinglesbian.com/coming-in-part-2/#more-78