ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Πρέπει να νομιμοποιηθούν οι γάμοι ομόφυλων ζευγαριών

Λίγο μετά την εμφάνισή της στη σκηνή του φετινού Athens Gay Pride, η Έλενα Παπαρίζου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Αξίζει να το Δεις» για την αντίθεσή της με οποιουδήποτε είδους ρατσισμό, εξηγώντας πως και η ίδια τον έχει βιώσει εξαιτίας των κιλών της.
«Δεν πρέπει οι άνθρωποι να νιώθουν ότι είναι διαφορετικοί. Θέλω να δω μια Ελλάδα ανοιχτόμυαλη, που έχει να δώσει αγάπη» είπε η Έλενα. «Είμαι εναντίον του ρατσισμού. Υπάρχουν άνθρωποι που μου λένε "Έλενα έχεις βάλει πέντε κιλά". Πρώτον, είναι δικά μου τα κιλά, δεν είναι εις βάρος κανενός. Και δεύτερον, τι έγινε αν υπάρχουν πιο εύσωμοι και πάρα πολύ χοντροί άνθρωποι; Κακό είναι να υπάρχουν βιαστές και εγκληματίες. Ο ρατσισμός είναι το πιο άσχημο πράγμα που υπάρχει».
Όσο για τη νομιμοποίηση των γάμων μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, η 28χρονη τραγουδίστρια είπε: «Επειδή είμαι χριστιανή, θεωρώ ότι δεν πρέπει να παντρεύονται στην εκκλησία। Για ποιο λόγο όμως να μην κάνουν ένα πολιτικό γάμο; Έχω πολλούς γνωστούς και πολύ καλούς φίλους, που συζούν με άνδρες πάρα πολλά χρόνια. Αγοράζουν πράγματα μαζί και όταν ένας πάθει ένα ατύχημα, ο άλλος δεν δικαιούται τίποτα».
Πηγή: http://www.yupi.gr/gossip/c18873/Elena_Paparizoy.html