ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Α.Λ.Ο.Κ. (ΑΤΥΠΗ ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΡΗΤΗΣ)

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ - ΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΜΑΣ

http://clubs.pathfinder.gr/lesbiancrete

Οι γκέι καλλιτέχνες που δεν κρύβονται

Περήφανοι που είναι ομοφυλόφιλοι είναι αρκετοί σελέμπριτι του εξωτερικού, γι’ αυτό και δεν φοβούνται να μιλήσουν δημόσια για τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις.Και δεν θα αναφερθούμε σε πρόσωπα όπως είναι η πρωθυπουργός της Ισλανδίας Γιοχάνα Σιγκουρνταρνότιρ, η οποία παντρεύτηκε φέτος την εκλεκτή της καρδιάς της, αλλά σε ανθρώπους από τον χώρο του θεάματος.
Ο Ρίκι Μάρτιν είναι ένας από αυτούς.Ο τραγουδιστής, που μεγαλώνει δύο παιδάκια, δεν άντεξε που έκρυβε την ερωτική του ζωή τόσα χρόνια, και ανακοίνωσε δημόσια, αρχικά μέσω του Twitter, πως είναι γκέι. «Είμαι τόσο περήφανος που μπορώ να πω πως είμαι ένας προικισμένος ομοφυλόφιλος. Είμαι ευλογημένος που είμαι αυτό που είμαι» τόνισε ο 38χρονος Ρίκι πριν από λίγο καιρό.

Η Σίνθια Νίξον, η μία από τις πρωταγωνίστριες του «Σεξ εντ δε Σίτι», σε αντίθεση με κάποιους άλλους άργησε να συνειδητοποιήσει τα γούστα της στο κρεβάτι. Οταν όμως αφέθηκε ελεύθερη, αποφάσισε πως δεν θα καταπιέσει το γούστο της. Το γεγονός πως ήταν ερωτευμένη με μια άλλη γυναίκα ήταν δύσκολο για τα δυο της παιδιά, Σαμάνθα και Τσαρλς, τα οποία η ηθοποιός είχε αποκτήσει από προηγούμενη σχέση της με τον φωτογράφο Ντάνι Μόουζ.
Η Νίξον έχει δεσμό από το 2004 με την Κριστίν Μαρινόνι, την οποία και έχει αρραβωνιαστεί. «Απολαμβάνω το να είμαι αρραβωνιασμένη. Δεν με ενοχλεί το να παραμείνω σ’ αυτή τη φάση για μεγάλο χρονικό διάστημα και, όπως βλέπω, έτσι πρόκειται να γίνει. Λατρεύω το δαχτυλίδι μου, το κοιτάζω συνέχεια» έχει πει σε μια από τις παλιότερες συνεντεύξεις της η Σίνθια, η οποία περιμένει να νομιμοποιηθούν οι γάμοι ανάμεσα σε ομοφυλόφιλους στη Νέα Υόρκη.
Κι αφού παρέλασαν τα ωραιότερα τοπ μόντελ από τα βίντεο κλιπ των τραγουδιών του, το 1998, μετά από δύο δεκαετίες μουσικής καριέρας, ο Βρετανός τραγουδιστής Τζορτζ Μάικλ δήλωσε στο CNN: «Δεν έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους που γνωρίζουν ότι έχω σχέση με άντρα. Δεν είχα πάει με γυναίκα για σχεδόν δέκα χρόνια». Ο καλλιτέχνης είχε προκαλέσει διφορούμενες αντιδράσεις την ίδια χρονιά, κυρίως επειδή συνελήφθη σε δημόσιες τουαλέτες, σε πάρκο στο Μπέβερλι Χιλς, για ασελγείς πράξεις προς έναν αστυνομικό.
Τη δεκαετία του ‘70, πολύ πρώιμα, ο Βρετανός μουσικός και τραγουδιστής Ελτον Τζον αποκάλυψε στο περιοδικό «Ρόλινγκ Στόουν» πως ήταν μπαϊσέξουαλ, δηλαδή πήγαινε και με άντρες και με γυναίκες, αλλά ότι με το πέρασμα του χρόνου άρχισε να προτιμά μόνο τους άντρες. Ο Ελτον είναι πλέον παντρεμένος με τον Καναδό παραγωγό Ντέιβιντ Φέρνις. Η Κέλι Μακ Γκίλις, η χυμώδης εκπαιδεύτρια πιλότων στην ταινία «Τοπ Γκαν», όταν ρωτήθηκε σχετικά πρόσφατα αν ψάχνει έναν καινούργιο έρωτα στο πρόσωπο ενός άντρα ή μιας γυναίκας, εκείνη απάντησε: «Σίγουρα ψάχνω για γυναίκα. Μου τελείωσε το θέμα άντρας. Στη ζωή πρέπει να κοιτάς μπροστά» είπε η ηθοποιός, η οποία υπήρξε δύο φορές παντρεμένη και διαζευγμένη και έχει αποκτήσει δύο παιδιά.
Ο βραβευμένος με Οσκαρ Ισπανός σκηνοθέτης της «Αγοράς» Αλεχάντρο Αμεναμπάρ έχει δηλώσει δημόσια, εδώ και αρκετά χρόνια, πως είναι και άθεος και ομοφυλόφιλος. «Με τρομάζει λίγο το να γνωρίζω το πόσο περίεργοι είναι οι άνθρωποι για την ιδιωτική μου ζωή, αλλά από την άλλη δεν με ενοχλεί το να ταυτοποιούμαι ως γκέι άντρας» έχει πει ο Αλεχάντρο. Ο Σούλου του «Σταρ Τρεκ», Τζορτζ Τακέι, μίλησε για πρώτη φορά στους θαυμαστές του για τον επί 18χρόνια αγαπημένο του Μπραντ Ολτμαν, με τον οποίο παντρεύτηκε το 2008, σε μια βουδιστική τελετή στο Λος Αντζελες. Ο Τακέι είναι ακτιβιστής για τα δικαιώματα των γκέι.
Χωρίς φόβο«Σήμερα νιώθω άνετα, χωρίς τον φόβο μήπως καταστραφεί η καριέρα μου» λέει η ηθοποιός και παρουσιάστρια Ελεν ντε Τζενέρις, παντρεμένη με την Πόρσια Ντε Ρόσι.